Jak sprzedasz projekt, który jest dla Ciebie ważny? - Leadership Center

Jak sprzedasz projekt, który jest dla Ciebie ważny?

WYZWANIE 2: Jak sprzedasz projekt, który jest dla Ciebie ważny?


Dziś stawiam Cię w sytuacji w której może już kiedyś się znalazłeś, albo o takiej marzysz albo dopiero zaczniesz 🙂

Pomyśl sobie, że od kilku lat myślałeś nad naprawdę dużym i ważnym projektem. Po hektolitrach wypitej kawy, nieprzespanych nocach i setkach godzin pracy wreszcie to masz! Pomysł na wspaniałą inicjatywę, która zmieni świat. Szczerze w to wierzysz i dołożysz absolutnie wszelkich starań by projekt przeszedł do realizacji. Co więcej przygotowałeś już wszystkie dokumenty, żeby mieć jak najwięcej argumentów „za”. Nienawidzisz biurokracji ale ciężko i rzetelnie pracowałeś nad dokumentacją. Nie ma co, naprawdę się przyłożyłeś!

W końcu nadchodzi dzień w którym masz zamiar udać się do prezesa by przedstawić swój projekt. Rano, zaraz po przebudzeniu zrywasz się i dociera do Ciebie, że tak naprawdę najtrudniejszy etap masz przed sobą… Jak przekonać tego wiecznie kręcącego nosem człowieka, który jedynie swoje pomysły uważa za mające sens, że to właśnie Twój projekt jest „godzien” realizacji.

Opadasz z rezygnacją na poduszkę i podejmujesz decyzję, że dziś nie pójdziesz do prezesa. Pójdziesz z nim na wojnę o której nawet się nie dowie i którą sprytnie wygrasz. Tak! Musisz opracować świetną strategię.

Zrobisz wszystko co w Twojej mocy, by zrealizować swój projekt, bo uważasz, że to jest wartościowy pomysł.

 

Co odpowiesz i zrobisz?

A Piszesz porządny plan projektu napisany oczywiście wg. 12 pytań KLIK >> 😉 i idziesz do prezesa walczyć o projekt

B Idziesz z projektem do szefa prosząc go o błogosławieństwo i poparcie dla projektu

C Znajdujesz kogoś, kto pracuje blisko z prezesem na co dzień i idziesz pokazać mu swój pomysł

D Wbijasz się na kolejne spotkanie zarządu, żeby pokazać projekt w dużym gronie tak, żeby od razu mieć poparcie wielu osób, które poprą Twój wspaniały projekt

A może zrobisz coś innego? Wybierz odpowiedź, albo napisz swoją w komentarzu. Zobaczymy jak rozwinie się sytuacja. W piątek przedstawimy najbardziej prawdopodobne scenariusze do każdej z odpowiedzi


Sprawdź odpowiedzi

Mariusz Kapusta
Mariusz Kapusta
Ekspert zarządzania projektami z ponad 17 letnim doświadczeniem, trener i przedsiębiorca. Od prawie 9 lat jest też właścicielem firmy Leadership Center. Autor książki „Zarządzanie projektami krok po kroku” i twórca metody 12 pytań, które w bardzo prosty sposób uczą zarządzania projektami. Z pasją tworzy gry symulacyjne dla managerów. Triathlonista i maratończyk. Wielbiciel Rozwoju Osobistego, czemu daje wyraz na mariuszkapusta.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *