17 stycznia 2018
Getting Things Done

David Allen, Getting Things Done (GTD), czyli efektywność w czystej postaci

Weszliśmy w temat zarządzania czasem, więc od razu napiszę. Jedna, jedyna książka, z zarządzania czasem (albo zarządzania sobą w czasie), którą polecam ze szczerym sumieniem to […]
17 listopada 2017
zarządzanie projektami

Czym się różni zarządzanie projektami HR od zwykłego zarządzania projektami

Tydzień temu poprosiłem Was o odpowiedź na jedno pytanie w krótkiej ankiecie ” Jakie są dwa pytania dotyczące zarządzania projektami w HR, na które odpowiedzi koniecznie MUSZĄ […]
19 października 2017
Jak być leniwym

Jak być leniwym?

O tak! Chociaż i tak za dużo napisałem. Ten wpis się nawet nie spozycjonuje w Google :(. A co mi tam :). Niektórzy radzą, żeby wpisy były […]
18 października 2017

Odpowiedzi na trzy najczęściej zadawane przez Was pytania w ankiecie

Możliwe, że pamiętasz, że jakiś czas temu zapytałem Was o to, co powinno znaleźć się w agendzie szkolenia Fundament Zarządzania Projektami. Możliwe, że jesteś jedną z […]
11 października 2017

Plan jest niczym, planowanie jest wszystkim

Oprócz najważniejszego dokumentu w projekcie na pewno przyda się też plan działania, o którym piszą i mówią wszyscy. Bez choćby zarysu tego, co zamierzamy zrobić trudno sobie dać […]
25 września 2017
projekt przed terminem

Jak zrobić projekt trzy miesiące przed terminem

Projekt trzy miesiące przed terminem? Czy ktoś widział coś takiego? Otóż tak :). Zwerbowaliśmy do współpracy Świętego Mikołaja, żeby opowiedział jak to jest wyrabiać się z tak […]