Szkolenie zaprojektowane jako wprowadzenie do zasad efektywnego działania indywidualnego oraz współpracy w zespole. Program szkolenia obejmuje trzy kluczowe bloki:
Szkolenie zarządzania czasem zostało zaprojektowane w taki sposób, aby mogło być dostosowane do potrzeb uczestników. W zależności od zakresu odpowiedzialności, wiedzy i doświadczenia zawodowego modyfikujemy dla Państwa zakres i złożoność poruszanych tematów. Szkolenie pozwala zwiększyć efektywność:
Jak planować, żeby wrzutki nie zniszczyły planu? Jak nie dać się presji czasu i zawsze mieć czas na lunch? Jak dostarczać rzeczy „na wczoraj” bez nadgodzin? Tego się nauczysz
Jak egzekwować zadania nawet od bardzo opornych? Jak nie zapomnieć o niczym ważnym? Jak realizować krótsze i lepsze spotkania
Jak rozplanować pracę wielu osób. Jak zgrać ich ze sobą. Jak upewnić się, że dostarczysz to, do czego się zobowiążesz. Jak przestać odwlekać ważne tematy, które czekają na lepsze czasy
Jak poradzić sobie z nadmiarem maili? Jak unikać sytuacji, gdy cały dzień spędzasz odpowiadając na maile nie robiąc swojej pracy. Jak wykorzystać reguły do tego, żeby pracować mniej i efektywniej!
– jak „ogarnąć siebie”, czyli sposoby na radzenie sobie z zadaniami. Uczestnicy poznają sprawdzone metody na organizację własnej pracy, planowanie zadań krótko i długoterminowych, sposoby radzenia sobie z osobistymi blokadami. Celem tego bloku jest wyposażenie każdego w podstawowy zestaw narzędzi, aby mógł być wartościowym członkiem zespołu.
– ten blok skupia się na wspólnej realizacji zadań, w szczególności na radzeniu sobie z trudnymi sytuacjami – problemami i konfliktami, aby w momencie napotkania takiej sytuacji szybko przejść do konstruktywnego rozwiązania. Poznane zasady pomagają sobie poradzić w zespole oraz w relacjach z klientami i dostawcami.
– zrozumienie natury funkcjonowania organizacji, czyli realizowanych projektów oraz procesów. Jak się odnaleźć jako osoba odpowiedzialna za proces i jak usprawniać go bez rewolucji. Jak efektywnie uczestniczyć w projekcie, jak prowadzić projekt, aby zapanować nad nim od rozpoczęcia po zakończenie.
Leadership Center jest członkiem Polskiej Izby Firm Szkoleniowych - największej organizacji zrzeszającej firmy szkoleniowe i doradcze w Polsce. Stanowi to potwierdzenie stosowania przez Leadership Center Kodeksu Dobrych Praktyk PIFS, który jest wspólnym mianownikiem jakościowym członków PIFS.