Dla kogo jest to szkolenie?

Szkolenie zaprojektowane jako wprowadzenie do zasad efektywnego działania indywidualnego oraz współpracy w zespole. Program szkolenia obejmuje trzy kluczowe bloki:

 

  • Ja – indywidualne zarządzanie sobą w czasie, organizacja własnej pracy, optymalne wykorzystanie czasu pracy
  • Zespół – współpraca z zespołem, komunikacja, rozwiązywanie konfliktów, raportowanie postępów swojej pracy
  • Organizacja – zarządzanie projektami, procesami, zrozumienie działania firmy


Zapisz się!

W czym Ci pomożemy

Szkolenie zarządzania czasem zostało zaprojektowane w taki sposób, aby mogło być dostosowane do potrzeb uczestników. W zależności od zakresu odpowiedzialności, wiedzy i doświadczenia zawodowego modyfikujemy dla Państwa zakres i złożoność poruszanych tematów. Szkolenie pozwala zwiększyć efektywność:


  • Przedsiębiorcom i właścicielom firm zaangażowanym w działalność operacyjną firmy
  • Managerom i kierownikom funkcyjnym zarządzającym na co dzień zespołami
  • Specjalistom, którzy pracują zespołowo i wymagana jest od nich elastyczność w reakcji na zmienną sytuację w biznesie

Czego nauczysz się na szkoleniu?

Zasad efektywnego planowania oraz realizacji własnych zadań

Jak planować, żeby wrzutki nie zniszczyły planu? Jak nie dać się presji czasu i zawsze mieć czas na lunch? Jak dostarczać rzeczy „na wczoraj” bez nadgodzin? Tego się nauczysz

Sposobów na organizację pracy w zespole

Jak egzekwować zadania nawet od bardzo opornych? Jak nie zapomnieć o niczym ważnym? Jak realizować krótsze i lepsze spotkania

Kluczowych zasad efektywnego uczestniczenia w projektach

Jak rozplanować pracę wielu osób. Jak zgrać ich ze sobą. Jak upewnić się, że dostarczysz to, do czego się zobowiążesz. Jak przestać odwlekać ważne tematy, które czekają na lepsze czasy

Podstaw dotyczących efektywnej pracy z mailem

Jak poradzić sobie z nadmiarem maili? Jak unikać sytuacji, gdy cały dzień spędzasz odpowiadając na maile nie robiąc swojej pracy. Jak wykorzystać reguły do tego, żeby pracować mniej i efektywniej!

Korzyści ze szkolenia dla uczestników i organizacji

  • Zwiększona samodzielność uczestników szkolenia
  • Solidna, sprawdzona wiedza nt. procesu zasad efektywności
  • Poprawiona kontrola nad realizowanymi zadaniami
  • Poprawione umiejętności planowania indywidualnego oraz zespołowego
  • Skrócenie czasu i ograniczenie kosztów realizowanych projektów
  • Znajomość podstaw zarządzani projektami
  • Raport efektywności szkolenia i dokładna analiza potrzeb
  • Poprawione umiejętności przewidywania i rozwiązywania problemów

Zainteresowany szkoleniem otwartym?
Chcesz takie szkolenie dla Twojego zespołu?

Program szkolenia zarządzania czasem

1. Rozpoczęcie szkolenia

 

  1. Poznanie się z uczestnikami
  2. Cele szkolenia
  3. Najczęściej pojawiające się problemy związane z efektywnością
  4. Zasady pracy

 

2. Wprowadzenie do efektywności

 

  1. Proaktywność – źródło efektywnego działania
  2. Przywództwo – postawa niezależnie od poziomu w organizacji

 

3. Ja – Efektywność osobista

 

  1. Macierz Eisenhowera – czyli podstawy ustalania priorytetów
  2. Karta celów – czyli źródło priorytetów w pracy
  3. Wyznaczanie celów – metoda smart, cele w organizacji biznesowej
  4. Odwrócony harmonogram – nawyk samodyscypliny
  5. Filtrowanie i decydowanie – sposób na regularne planowanie i realizację
  6. Narzędzia na co dzień – tablica Kanban i kalendarz
  7. Zjadanie żab – metoda 10/20/30, radzenie sobie z brakiem motywacji, perfekcjonizmem, obawami, żeby działać mimo to

4. Zespół – Efektywność zespołowa

 

  1. Najczęściej pojawiający się problemy we współpracy zespołowej, z dostawcami, z klientami
  2. Wartości i zespół – poznanie własnych wartości, fazy rozwoju zespołu
  3. Przywództwo sytuacyjne – jak delegować i jak być delegowanym skutecznie
  4. Metoda GO-GO, GO-HOLD – poziom zaufania w delegowaniu
  5. Asertywność – 4 poziomy eskalacji, SEKS w pracy
  6. Problem Solver™ – metoda na rozwiązywanie każdego problemu

 

5. Organizacja – Efektywność firmy

 

  1. Projekty
    • Model PM House – co trzeba uwzględniać w projekcie
    • PM LifeCycle Board – jak przebiegają projekty, czyli jak systematycznie dostarczać przewidywalne rezultaty
  2. Procesy
    • Mapowanie procesów – jak przestać wyważać otwarte drzwi
    • Kaizen – jak usprawniać sobie pracę małymi krokami

 

6. Plan działania

 

  1. Zespołowy plan działania
  2. Indywidualny plan działania
  3. Zadanie poszkoleniowe

 

7. Podsumowanie szkolenia

 

  1. Weryfikacja realizacji celów szkolenia
  2. Ankiety ewaluacyjne

Zakres programu

1.Efektywna praca indywidualna

– jak „ogarnąć siebie”, czyli sposoby na radzenie sobie z zadaniami. Uczestnicy poznają sprawdzone metody na organizację własnej pracy, planowanie zadań krótko i długoterminowych, sposoby radzenia sobie z osobistymi blokadami. Celem tego bloku jest wyposażenie każdego w podstawowy zestaw narzędzi, aby mógł być wartościowym członkiem zespołu.

 

2. Współpraca w zespole

– ten blok skupia się na wspólnej realizacji zadań, w szczególności na radzeniu sobie z trudnymi sytuacjami – problemami i konfliktami, aby w momencie napotkania takiej sytuacji szybko przejść do konstruktywnego rozwiązania. Poznane zasady pomagają sobie poradzić w zespole oraz w relacjach z klientami i dostawcami.

 

3. Efektywna organizacja

– zrozumienie natury funkcjonowania organizacji, czyli realizowanych projektów oraz procesów. Jak się odnaleźć jako osoba odpowiedzialna za proces i jak usprawniać go bez rewolucji. Jak efektywnie uczestniczyć w projekcie, jak prowadzić projekt, aby zapanować nad nim od rozpoczęcia po zakończenie.

Termin i lokalizacja szkolenia

Kiedy?
W terminie ustalonym indywidualnie
Gdzie?
Miejsce wybrane przez Ciebie
Za ile?
Zapytaj o ofertę dla siebie

Poznaj trenera

Mariusz kapusta
Trener
Ekspert zarządzania projektami Mam na to dużo papierów :), np. PMP, ACP, Professional Scrum Master. Od 1998 prowadzę projekty, a od 2001 też międzynarodowe. Nie tylko papiery za mną stoją. Twórca metody KISS PM Lubię prostotę, a rozwiązania oparte na milionach formularzy nigdy się nie sprawdzały, dlatego powstało coś prostego. Autor książki "Zarządzanie projektami krok po kroku" Pisanie sprawia mi przyjemność, a w przypadku tej książki okazało się, że czytelnicy lubią co napisałem.

Kontakt

Napisz do nas

Jeżeli coś Cię zainteresowało i wydaje Ci się, że jest szansa na to, że możemy zrobić coś wspólnie to daj nam znać, wypełniając formularz.

Lokalizacja

icon Twarda 44, 00-831 Warszawa
+48 507 548 922 biuro@leadership-center.pl

    Imię*

    Nazwisko

    Email*

    Numer telefonu

    Temat wiadomości*

    Twoja wiadomość*

    Lokalizacja

    icon Twarda 44, 00-831 Warszawa
    +48 507 548 922 biuro@leadership-center.pl

    Opinie o nas

    Mam poczucie "światła w tunelu" :) Materiały do samodzielnej pracy i spojrzenie z innej perspektywy. Bardzo przydatne przykłady rozwiązywania problemów. W praktyce napewno zastosuję pracę z Outlookiem, tworzenie list i czyszczenie inboxa

    Po szkoleniu mam gotowy plan działań porządkujących mój czas pracy. Najbardziej wartościowe dla mnie były części dotyczące zarządzania mailami i zadaniami

    Dla mnie najciekawszym punktem szkolenia była karta celów. Uzyskałem wiele wskazówek do dobrej pracy, szczególnie spodobała mi się ta dotyczaca wrzutek w kalendarzu

    Po szkoleniu mam poczucie, że wszystko da się ogarnąć, zanotowałem 50 wskazówek, które mam zamiar wcielić w życie.

    Szkolenie upewniło mnie w tym, że robienie list ma sens i pomaga w organizacji pracy i życia prywatnego. W praktyce napewno zastosuję organizację kalendarza

    Szkolenie dało mi świadomość możliwości uporządkowania pracy zespołu. Najbardziej wartościowa rzecz, którą wyniosłam ze szkolenia to kaskadowanie zadań, organizacja kalendarza i panowanie nad skrzynką e-mail oraz organizacja planu dnia. U trenera najbardziej cenię kompetencje i zdolność przekazywania wiedzy, a także praktyczne podejście do tematu i problemów

    Należymy do

    Leadership Center jest członkiem Polskiej Izby Firm Szkoleniowych - największej organizacji zrzeszającej firmy szkoleniowe i doradcze w Polsce. Stanowi to potwierdzenie stosowania przez Leadership Center Kodeksu Dobrych Praktyk PIFS, który jest wspólnym mianownikiem jakościowym członków PIFS.

    Zaufali nam

    4
    2
    5
    3
    1