We wtorek 15 kwietnia pojawiliśmy się na konferencji HR Tech Summit organizowanej przez Wydawnictwo Wolters Kluwer odbywającej się w Warszawskiej Kinotece.
Tematyką konferencji była Innowacja, Technologia i Wdrożenia – dlatego też nasze wystąpienia dotyczyły Grywalizacji w Biznesie.
Podczas swych wystąpień Mariusz Kapusta poruszył zakres wpływu wykorzystania gier symulacyjnych w biznesie. Dotykały one ważnej kwestii doświadczania emocji wynikających z grania na podstawie case study z rzeczywistości firmy.
W pierwszym wystąpieniu Mariusz zajął się tematem: Gry, grywalizacja i biznes – realne efekty czy zabawa?
Poniżej zamieszczamy prezentację wykorzystywaną podczas tego wystąpienia:
<
Drugie wystąpienia natomiast dopełniało wcześniejszą prezentację, dotyczyło wpływu gier symulacyjny na biznes oraz na pracowników.Osoby grające przeżywają prawdzie emocje w symulowanych sytuacjach, zwłaszcza jeśli te gry tak jak nasze są oparte na realiach firmy.