Blog 12 pytań - Leadership Center
13 czerwca 2018
Jak radzić sobie z brakiem czasu

Jak sobie radzić z brakiem czasu – 14 pomysłów 

Jedne z ostatnich moich postów na temat zarządzania czasem i efektywności na LinkedIn zobaczyło ponad 14 tysięcy ludzi!  Wow! To pokazuje, że jest to temat ważny, […]
11 czerwca 2018
diagram gantta

Diagram Gantta (Wykres Gantta) – Słowniczek

Definicja Diagramu Gantta Diagram Gantta (Wykres Gantta) to typ wykresu, który obrazuje harmonogram projektu.  Pokazuje w pionie on listę zadań, które mają być wykonane, natomiast w […]
11 czerwca 2018
mistrzostwa świata 2018

Mistrzostwa Świata 2018 – Mundial a zarządzanie projektami

Piłka nożna to nie tylko jej kopanie. To też nie tylko emocje związane z tym, czy Mistrzostwa Świata 2018 dadzą nam tytuł Mistrza Świata. To także […]
18 maja 2018

Karta projektu. Co to jest?

Zacznij od Karty Projektu Chcę dać Ci do ręki narzędzie, które działa jak mega środek antykoncepcyjny na słabe pomysły w organizacji. Jest to Karta Projektu. Narzędzie […]
17 maja 2018

Zaczynaj z wizją końca

Skąd wiesz, czy to, co robisz w tej chwili ma sens? Dlaczego podejmujesz taką, a nie inną decyzję? Jak decydować w sytuacji, która jest dla Ciebie […]
17 maja 2018

Charakter czy osobowość?

Co wolisz charakter czy osobowość? Podchwytliwe pytanie, nie ;). Stephen Covey zaraz na początku „7 nawyków skutecznego działania” pisał o tym, że skupiamy się na sile […]
17 kwietnia 2018
Jak zarządzać czasem

Jak zarządzać czasem

Jeżeli to już mówiłem, to najwyżej się powtórzę, jeżeli nie mówiłem to czas najwyższy: nie da się zarządzać czasem! Nie próbuj nawet, bo to nieujarzmione stworzenie. […]
22 marca 2018

Zarządzanie projektami przykładowy projekt

„Krótki przykład lepszy niż długi wykład”. To stosunkowo dobra zasada, która bardzo pomaga w nauce. Jeżeli zobaczysz jak coś wygląda to łatwiej sobie wyobrazić jak można […]
19 marca 2018

Zarządzanie projektami – program, który po prostu musisz znać

Jeżeli szukasz programu do zarządzania projektami to na pewno go znajdziesz, bo wybór na tym polu jest ogromny. To dobra wiadomość. Zła jest taka, że trzeba […]
17 stycznia 2018
Getting Things Done

David Allen, Getting Things Done (GTD), czyli efektywność w czystej postaci

Weszliśmy w temat zarządzania czasem, więc od razu napiszę. Jedna, jedyna książka, z zarządzania czasem (albo zarządzania sobą w czasie), którą polecam ze szczerym sumieniem to […]